Küçük Sırlar 36.bolum Heves’in beyaz elbisesi

Küçük Sırlar 36.bölüm tanıtım resimlerinde gördüğününz bu elbise Küçük Sırlar by ADL koleksiyonundan Nasıl buldunuz?

About fancymelis

benim dünyama hosgeldiniz:) burda benimle ve sevdiklerimle ilgili herseyi bulabilirsiniz..kısaca kendimi modayı seven,hayattan zevk alan,çok konuşan,değişik tatları denemeyi seven,değişik yerlere gitmekten hoşlanan,deli dolu,çılgın ve aynı zamanda çok süslü birini bulacaksınız iyi eğlenceler...
Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Küçük Sırlar 36.bolum Heves’in beyaz elbisesi için 7 cevap

  1. pelin dedi ki:

    bu bölümde su tek omuz siyah, önü desenli bi elbise giymişti markası ne acaba?:)

    • fancymelis dedi ki:

      pelin merhaba dediğin elbise tam olarak hangi bölümde bulamadım daha geniş detay verebilirsen sana yardımcı olabilirim

    • fancymelis dedi ki:

      pelin merhaba dediğin elbise tam olarak hangi bölümde bulamadım daha geniş detay verebilirsen sana yardımcı olabilirim

  2. sevde dedi ki:

    bu bölümde hevesin giydiği gri elbisenin markası ne acaba nerde bulabilirim bayıldım ona kolları iplik iplik olan

  3. pelin dedi ki:

    28 martta yayınlanan bölümde görmüştüm.sanırım herve leger tasarımı siyah bandajlı güneş gibi desen var önünde🙂

  4. Fancymelis dedi ki:

    Pelin elbiseyi A46 magazasinda bulabilirsin🙂

Bir Cevap Yazın

