>KÜÇÜK SIRLAR 22.BÖLÜM KİM NE GİYMİŞ?

>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

About fancymelis

benim dünyama hosgeldiniz:) burda benimle ve sevdiklerimle ilgili herseyi bulabilirsiniz..kısaca kendimi modayı seven,hayattan zevk alan,çok konuşan,değişik tatları denemeyi seven,değişik yerlere gitmekten hoşlanan,deli dolu,çılgın ve aynı zamanda çok süslü birini bulacaksınız iyi eğlenceler...
Bu yazı DİZİ MODASI, Sinema/Vizyon/dizi içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>KÜÇÜK SIRLAR 22.BÖLÜM KİM NE GİYMİŞ? için 10 cevap

  1. Anonymous dedi ki:

    >suu kremrengi bir çeket giymişti markası neydi acaba onun

  2. >hangi krem rengi ceket çıkartamadım

  3. Anonymous dedi ki:

    >ya hani demirle buluşmaya gittiği günki çeket

  4. Anonymous dedi ki:

    >bilememişsindr sen çetin suyun tlfnunu kırdığı bölümm anladınmı

  5. >bks sitesinin paylaşttıkları bunlar her bölümü buraya koyuyorum daha fazlası için dizinin mail adresiyle irtibata geçebilirsin🙂

  6. Anonymous dedi ki:

    >bks sitesi hangi site :S.link atarmısn

  7. >kucuksirlar.tv sitesinde mail at

  8. Anonymous dedi ki:

    >anlamadım canım ya daha net anlatırmısın :S

  9. Anonymous dedi ki:

    >tamam gördümde nasıl ve nerden mail atcam :S

  10. >küçüksirlar.tv den iletişim linkinden info@tims.tv adresine mail at kıyafetlerin markası ile ilgili onlar yardımcı olurlar ben her kıyafetin markasını bilmiyorum çünkü

Bir Cevap Yazın

