>wholesale-dress siparişlerim 3/1 geldi

>

bu elbise göründüğü gibi çıkmadı  .Çok büyük ve biçimsiz çıktı .1.fire bu elbise oldu arkadaşlar

 

AYAK NUMARAM 39 FAKAT BAZEN 38 GİYDİĞİM DE OLUYOR AYAKKABILARI 39 VERDİM TAM OLDU KALİTE OLARAK ÇOK FAZLA BEKLENTİM YOKTU FAKAT BEKLEDİĞİM AKSİNE KALİTESİ FENA DEĞİL🙂 HATTA KUTUDAKİLERİN EN İYİSİ DİYEBİLİRİM

ELBİSE RESİMDEKİ GİBİ AŞIRI MİNİ .BU ELBİSEYİ ANCAK YA AKŞAM DIŞARI ÇIKTIĞIMDA TAYT İLE GİYEBİLİRM ÇÜNKÜ İÇ GÖSTERİYOR.RESİMDEKİ GİBİ  ÇOK KALİTELİ GÖZÜKMUYOR.ZATEN BUNA KANARAK ALIŞVERİŞ YAPMAYIN SONUÇTA 6 DOLARLIK ELBİSE PRADA GUCCİ KALİTESİNDE OLABİLECEĞİNİ BEKLEMEYİN

ALDIĞIM PAKETTE BEKLDİKLERİM İÇİNDE EN İYİ BU ELBİSE GELDİ .BU ELBİSEYİ ALIRKENDE ÇOK BEĞENMİŞTİM🙂

BU ELBİSENİN ÖN TARAFI BU RESİMDE DAHA HOŞ DURUYODU.beklediğimden daha şekilsiz gibi FAKAT YİNEDE BEĞENDİM ..
BU TUNİK TARZI ELBİSE İÇİN BİRAZ KİLO VERMEM GEREKECEK.BUNU PEK İYİ DURMADI
DİĞER İKİ PAKET YARIN ELİMDE OLACAĞI İÇİN  SİZLE ELİME GELENLERİN NE DURUMDA OLDUĞUNU PAYLAŞMAK İSTEDİM KIYAFETLERİ ÜZERİMDE OLAN RESİMLERİ EN KISA ZAMANDA YÜKLEYECEĞİM.
SADECE TEKRAR HATIRLATMAK İSTEDİM BEKLENTİLERİNİZİ ÇOK YÜKSEK TUTMAYIN .SONRA PİŞMAN OLABİLİRSİNİZ.BEN PARÇA BAŞI YAKLAŞIK 5-6-7 $ VERDİĞİMİ DÜŞÜNEREK KIYAFETLERİN KALİTESİNİ YETERLİ BULDUM BİR SEZON GİYİLİR BELKİ BAIZLARINIZ DAHA FAZLA GİYER
FAKAT BASEN BÖLGESİ PROBLEMLİ OLANLAR ALMASIN.BEN 57 KİLOYUM M GİYİYORUM BEN BİLE BAZILARININ İÇİNDE KİLOLU GÖZÜKTÜM.:)

About fancymelis

benim dünyama hosgeldiniz:) burda benimle ve sevdiklerimle ilgili herseyi bulabilirsiniz..kısaca kendimi modayı seven,hayattan zevk alan,çok konuşan,değişik tatları denemeyi seven,değişik yerlere gitmekten hoşlanan,deli dolu,çılgın ve aynı zamanda çok süslü birini bulacaksınız iyi eğlenceler...
Bu yazı ALIŞVERİŞ içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>wholesale-dress siparişlerim 3/1 geldi için 11 cevap

  1. Spotter Bee dedi ki:

    >Canım paylaşımın için çok teşekkürler. Elbiselerin Japon kızların üzerinde duruşuna bakarak benim ancak bluz olarak giyebileceğimi tahmin etmiştim zaten (Boyum 173 Kliom 64)Dediğinde haklısın, 6-7 Dolar'a çokmfazla beklenti içinde olmamak gerek.Devamını da sabırsızlıkla bekliyoruz.http://limonyesili.blogspot.com

  2. >SPOTTED BEE YARIN ÖĞLEN DİĞERLERİDE ELİMDE OLACAK🙂 BENDE PAYLAŞICAM HEMEN🙂 BU ARADA BLOGUNA BAYILDIM ve en kısa sürede Yüzük ve KÜPELERDEN SİPARİŞ VERİCEĞİM:)

  3. Spotter Bee dedi ki:

    >Beğenin için çok teşekkürler canım. Her zaman beklerim.

  4. sinem dedi ki:

    >merhaba.o siteye baktım süper bir site.izninle bir kaç soru soracağım.kargo yurtdışından geliyor.gümrük sorunu oluşturur mu bunu merak ediyorum.ye senin kargoların kaç günde geldi yaklaşık.sitede 50 güne varacağı yazıyor fiyatına göre değişiyor sen hangisini tercih ettin.

  5. >merhaba benimde en çok korktuğum şey gümrük sorunuydu benimkiler 9 kilo çıktı 3 parça halinde gönderdiler hiç bir problem çıkmadı ben ups'i seçtim .2 haftada elimde oldular fakat uzun süren kargo değil hazırlama işlemleri kargo 3 günde geliyor.Fakat yılbaşı tatiline denk geldiği için bu süre uzuyor ben 8 kiloya 100$ verdim fakat ups'i daha hızlı diye seçtim fedex'de 50 günde gelme olasılığı doğru

  6. sinem dedi ki:

    >cevap için çok teşekkürler.bende en kısa zamanda alışverişe başlayacağım:) en kısa zamanda siparişerinin kalan kısmınıda görmek isterim:)

  7. >en kısa zamanda yüklemeye çalışacağim

  8. Anonymous dedi ki:

    >merhaba,diğer 2 kargo hakkında da bilgi verir misiniz? ben de sipariş vereceğim ama sizinkilerin kalitesini çok merak ediyorum

  9. >ayakkabılardan 2sini kullanıyorum ayakkabılardan pembe olanı 39 büyük geldi. Diğer 39lar oldu. Elbiselerin kalitesine gelince .çok kaliteli olmasını bekleme sonucta 7 dolara alıyorsun ama fena değil fakat minyon bir tipsen elbiseler sana tam olur ben 58 kiloyum ve m giyiyorum elbiseler bana oldu fakat bana kısa geldi

  10. Anonymous dedi ki:

    >blogun çok güzel canım birşey sormak istiyorum siteden perakende alışveriş yapamıyor muyuz?

  11. >blogla ilgili düşüncelerin için teşekkür ederim cnm siteden perakende alısveris tabii ki yapabilirsin ama vereceğin kargo en az 2.50 kiloluk paket fiyatı var ve aldığın bir elbise 300 gr tutuyor o yüzden almişken 3-4 parça şey almak daha mantıklı geliyor :)))

Bir Cevap Yazın

