>Saç Bakımı için benim tarafımdan denenmiş doğal bakım tarifi

>








Kızlar saçım röfle boya derken  mahvoldu .Özellikle uçları yanmış gibiydi.Biz kızların saç uzatma merakı yüzünden  inatla saçımı kestirmeyince yaptığım hiçbir bakım işe yaramıyordu.Dergilerde çıkan,uzmanların tavsiye ettiği  kozmetik ürünlerin hepsini kullandım.Sonuç hiçbir işe yaramadı!
Önce inadımı kırıp saçımı kestirdim.Kırıklardan birazda olsa arındı.Benim size asıl söylemek istediğim işte şimdi saçınıza parlaklık veren,uzatan ve besleyen Maske tarifi …
Öncelikle tek başına badem yağı,yılan yağı ,hint yağı ,susam yağı vb…. kullandım .Hiç bir işe yaramadı..
Bizde Hint yağı,Badem Yağı ve Yılan yağından 3/1 bir çukur kaba döktük(evde yapmak istiyenler için dileyenler kuaförüne de rica edebilir.)Ben kuaförde yaptırdım.Rica ederseniz ücret almazlar zaten ..
Sonra boya fırçasıyla bu yağları karıştırdıktan sonra Saçınızı boyuyormuş gibi fırçayla diplerine yedirdik.Üçlarna kadar .En az 45 dk-En fazla 2 saat saçınızda bekletin.Ben 1.5 saat beklettim .
Yıkamaya geldiğinizde ise sakın önce su değdirmeyin çünkü yağın çıkmasını zorlaştırıyormus.Önce Şampuan sonra su değdirin ktrem-şampuan-krem ile yağı saçınızdan çıkarabilirsiniz
Sonuç:iLK denemede bile ben saçımın bu kadar parladığını görmemiştim🙂
Maskeyi 15 günde bir uygulayın🙂

About fancymelis

benim dünyama hosgeldiniz:) burda benimle ve sevdiklerimle ilgili herseyi bulabilirsiniz..kısaca kendimi modayı seven,hayattan zevk alan,çok konuşan,değişik tatları denemeyi seven,değişik yerlere gitmekten hoşlanan,deli dolu,çılgın ve aynı zamanda çok süslü birini bulacaksınız iyi eğlenceler...
Bu yazı GÜZELLİK içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Saç Bakımı için benim tarafımdan denenmiş doğal bakım tarifi için 1 cevap

  1. Spotter Bee dedi ki:

    >Canım o kadar bakımın işe yaramaması çok enterasan olmuş🙂 Benim de saç dökülmesi şikayetim artmıştı son 1 senedir..Birgün yengemin saçlarının gözle görülür şekilde yoğunlaştığını farkettim kendisine sorunca klasik "Bepanthen ampül, Evigen ampül, badem yağı" tarifini uyguladığını söyledi. Ama ben tabi üşengeçlikten uzun süre savsakladım ve şikayetim iyice artınca cilt doktoruna gittim. Ve bana ne yazdı dersin: Yengemin tarifini🙂 Şimdi uyguluyorum ve çok memnunum. İnşallah sen de en kısa sürede sonuç alırsın canım. http://limonyesili.blogspot.com

Bir Cevap Yazın

