>wholesale-dress siparişlerim

>Wholesale-dress sitesiyle arkadaşım özge sayesinde tanıştım.
Ayakkabı,aksesuar ve her çeşit bay-bayan giysi alabileceğiniz bu sitede en pahalı 20$ elbise alabilirsiniz.
Ben aşağıda göründüğü gibi elbise  ve ayakkabı siparişi verdim.
Kaliteye gelince 5$ olan elbisenin çok  kaliteli olmasını beklemeyin fakat bazen tam tersi de oluyor🙂
.Fakat arkadaşımla ayakkabılara bakarken arkadaşım 7$ babetlerin aynısını charles and keith’de gördüğünü söyledi..Sonuçta çoğu markada Çinde üretiliyor
.O yüzden 3 ay gibi dönemlik sürede için alın kullanın eskiyince ya birine verin yada atın

Not:Ayakkabıları emin olmadığım için 1 numara büyük elbiseleride bizde standart beden (s-m) istedim
Zaten elbiseler için sadece free size bedeni mevcut
..Sipariş için 5 günde gelir dediler fakat stokta olmayan elbiselerden dolayı bu süre uzadı bende maille bu durumdan çok rahatsız olduğumu belirttim
.Onlarda özür mesajı çektiler .Ödemelerinizi ister hesaba yatırın ister paypal üzerinden yapın
Kargo parası biraz pahalı normal olarakUPS ile en az 2.5 kilo 41$ gb bir rakam geliyor
..Daha fazlası için wholesale-dress.net tıklayabilirsiniz.
Siparişlerim:

Name Goods number Thumbnails Attribute Price Quantity Subtotal
U-neck Louts Leaf Short Sleeve Chiffon Dress Pink B10091305 Lady size:Free Size
Select color:Pink
US$ 4.56 1 US$ 4.56
Puff Sleeve Zipper Front Ruffled Dress S10091805 Lady size:Free Size
Select color:Yellow
US$ 11.99 1 US$ 11.99
Ladies Leopard Bowknot Embellished Crystal Pumps Black U10081318-1 Lady Shoes:39
Select color:Black
US$ 10.07 1 US$ 10.07
Chanel Renaissance V-Opening Bowknot Platforms Apricot U10081322 Lady Shoes:39
Select color:Beige
US$ 6.95 1 US$ 6.95
Japanese Long Sleeve Round Color Dress Pink DH10100706 Lady size:Free Size
Select color:Pink
US$ 5.28 1 US$ 5.28
Louts Leaf Sleeveless Chiffon Dress Grey B10091306 Lady size:Free Size
Select color:Grey
US$ 4.56 1 US$ 4.56
Sleeveless Round Collar Dress Black Q10083107 Lady size:Free Size
Select color:Black
US$ 3.84 1 US$ 3.84
Assorted Colors Lapel Buttons Dress C10092208 Lady size:Free Size
Select color:As the Picture
US$ 5.04 1 US$ 5.04
V Collar Bowknot Embellished Sleeveless Dress DP10083005 Lady size:Free Size
Select color:White
US$ 7.65 1 US$ 7.65
Sleeveless Lace U-neck Sequins Embellished Seamed Dress E10081116 Lady size:Free Size
Select color:Apricot&Black
US$ 4.32 1 US$ 4.32
Bowknot Embellished PU Pumps Pink P10101204 Lady Shoes:39
Select color:Pink
US$ 12.47 1 US$ 12.47
Stylish High Heel Rivet Around Embellished Boots Khaki XH10101809-1 Lady Shoes:39
Select color:Khaki
US$ 12.47 1 US$ 12.47
Ladies Leopard Bowknot Embellished Crystal Pumps Red U10081318 Lady Shoes:39
Select color:Red
US$ 10.07 1 US$ 10.07
Sexy Low Breast Slim Waist Long Sleeve T-shirt Black XH10102004-1 Lady size:Free Size
Select color:Black
US$ 5.13 1 US$ 5.13
Long Sleeve Two Pieces Blouse Black & Grey P10100705 Lady size:Free Size
Select color:Black&Grey
US$ 5.28 1 US$ 5.28
V-neck Rivet Embellished Slim Dress Black V10100709 Lady size:Free Size
Select color:Black
US$ 6.00 1 US$ 6.00
Cute Flower Embellised Layered Dress J10100303 Lady size:Free Size
Select color:As the Picture
US$ 6.24 1 US$ 6.24
Fashion Front Floral Embellished Dress Black N10092910-1 Lady size:Free Size
Select color:Black
US$ 6.00 1 US$ 6.00

About fancymelis

benim dünyama hosgeldiniz:) burda benimle ve sevdiklerimle ilgili herseyi bulabilirsiniz..kısaca kendimi modayı seven,hayattan zevk alan,çok konuşan,değişik tatları denemeyi seven,değişik yerlere gitmekten hoşlanan,deli dolu,çılgın ve aynı zamanda çok süslü birini bulacaksınız iyi eğlenceler...
Bu yazı ALIŞVERİŞ içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>wholesale-dress siparişlerim için 15 cevap

  1. Anonymous dedi ki:

    >sipariş geldiğinde kalite bakımından bizi bilgilendirirsenz cok iyi olur..

  2. >bu hafta içi gelecek fotoğraflarıyla beraber blogda bilgi vericem

  3. Spotter Bee dedi ki:

    >Merhabalar,Blogunuzu Ebru Akel'in "Küçük Sırlar"da giydiği çiçekli yeleği ararken keşfettim🙂 Anladığım kadarıyla A46 imiş, doğru mu?Ve de wholesale-dress sitesi de çok ilgimi çekti, şimdi inceliyorum. Yalnız sormak istediğim bir şey var:UPS Express 2,5 kg'a kadar $41,99 dediğiniz tabloyu ben de buldum ancak FedEx, DHL, Hongkong Air Mail..vs gibi birçok gönderim seçenekleri var. Hepsi de ağırlığa göre değişiyor. Örneğin FedEx ile 1 kg'a kadar $29,99. Şimdi; ben aldıklarımın ortalama ne kadar ağırlıkta olduğunu hesaplayabiliyor muyum? Yani sitede ürünlerin ağırlıkları ile ilgili bilgi var mı? Bu konu benim açımdan çok önemli, yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.Şimdiden teşekkürler!http://limonyesili.pasaj.com

  4. >merhaba öncelikle Ebru Akel'in çiçekli yeleği A46🙂 dizide pinko,que ve tuvana büyükçınar tasarımları giyiyor wholesale sitesine gelince üzerine tıkladığınız her kıyafetin ağırlığını görebilirsiniz Sipariş vereceğiniz kıyafetlerinizi alt alta sıralayabilir.böylece fiyatının haricinde toplamda ne kadar kargo ücreti ödeyeceğinizi de bulabilirsiniz.Örneğin benim aldıklarım 12 kilo tuttu 127$ aldıklarımın fiyatı 100$ kargo ücreti ödüyorum.Kısacası hesaplama yapmanız mümkün .Zaten siparişlerim gelnce resimlerini sitede paylaşacağıM.:)))

  5. Anonymous dedi ki:

    >inanın onları görmek için sizden daha heycanlıyız:) gümrük meseleleri fln olmuyomu bide size zahmet yaptınız işlemleri nasıl sipariş verdiğinizi filanda paylasırsanız..

  6. Spotter Bee dedi ki:

    >Aslında ben de en az sizin kadar heyecanlıyım :):) Özellikle kalitelerini çok merak ediyorum bir de size bedenlerin ve boylarının nasıl olduğunu soracağım.Bu arada ben de alacaklarımı belirledim. Yalnız şöyle bir durum var alacağım 7 parçanın sadece 1 tanesi stokta! Online support'a bağlandım, yapacak birşey yok sık sık girip stoğa girmiş mi diye kontrol etmeniz gerekiyor dedi. İşin bu kısmı biraz canımı sıktı çünkü devamlı kontrol etmek gerek.. Siz böyle bir şeyle karşılaşmadınız mı?

  7. >nasıl sipARİS VERDİĞİMİ GÖRÜNTÜLÜ olarak paylaşacağım:)

  8. >bedenleRE gelince elbiselerde malesef eğer alacağınız ürün free size ise sadece m ve s bedenlere olur.Fakat bazı ürünlerin mesela bol tshirtler beden problemi yaşacağınızı sanmıyorum.Ben siparişlerimi verdiğimde hepsi stoktaydı :)Fakat geri dönüş yaptıklasrında 3 ürünün olmadığını söylediler ben parayı ödediğim için bana 3seçenek sundularya olmayan ürünlerin parası hesabımda kalacak ve bir sonraki sipariste düşülecekti ya ürünler geldiği zaman ayrıca gönderilecekti ya da almış olduğum ürünler yerine aynı fiyatta başka ürünler seçecektim ..Ben bu seçeneği seçtim çünkü ağırlığına göre verdiğim kargo parası değişmeyecekti.fAKAT SOn attığım mailde bu duruma ne kadar sinirlendiğimi çünkü ben alırken ürünlerin stokta olduğunu belirttim onlarda ozür dileediler fakat ürünlerden de bişeyler seçebileceğimi sölediler..Gelelim beğendiğim ama stokta olmayan ürünlere bu ürünlerin bekleme listesi 100 geçkin olduğu için malesef beklemekten başka sansımız yok fakat siteyi gezdikçe daha faerklı ve güzel ürünler görebilirsiniz.Elbiseler resimlerde mini görünüyor fAKAT size tavsiyem biraz beklemeniz benim ürünlerim gelince emin olun elbiseleri giyinmiş olarak sizlerle paylaşıp en iyi biçimde aydınlatmaya çalışacağim🙂

  9. >nasıl sipariş verdiğimi sizlerle paylaşıcam dedim ama kopyalama işleminde problemler oluyor .O yuzden daha sonra paylaşma çalıişacağım .

  10. Anonymous dedi ki:

    >en çok pembe ayakkabıyı merak içindeyim:)

  11. Anonymous dedi ki:

    >Gümrük sorunu olmadımı 12 kg?

  12. Anonymous dedi ki:

    >Hayir olmadi 3 paket halinde ups lie geldigi icn sorun yasamadim

  13. NİDA dedi ki:

    >ARKADAŞLAR Merhaba ben wholesaleden ayakkabı alacağım ama bana kargo ücreti ile toplam 79 dolar maliyeti oluyor acaba bunun üstüne sürpriz bir maliyetle karşılaşır mıyım birde 38 numara giyiyorum ve 38 numara sipariş veriyorum bir sorun olur mu ? lütfen bana çok acil cevap verirmisiniz…

  14. Delimavi dedi ki:

    Ürünler geldiğinde resimleri yayınlayacağınızı söylemişsiniz bloğunuzda. açıkcası alışveriş yapmak için dört gözle sizin ürünlerin fotolarını ve siteyle ilgili son yorumlarınızı bekliyorum.

    • fancymelis dedi ki:

      merhaba ürünler geldi ama ben sadece siyahbeyaz ayakkabı dışında diğerlerini kullanamadım çünkü elbiseler baya bir mini geldi eğer minyon bir tipiniz varsa elbiseler uygun olacaktır.
      Yanlız elbiseler resimdeki gibi gözükmüyor😀

Bir Cevap Yazın

