>Küçük Sırlar-Şimdiye kadar kim ne giymiş?-4

>

 

 

About fancymelis

benim dünyama hosgeldiniz:) burda benimle ve sevdiklerimle ilgili herseyi bulabilirsiniz..kısaca kendimi modayı seven,hayattan zevk alan,çok konuşan,değişik tatları denemeyi seven,değişik yerlere gitmekten hoşlanan,deli dolu,çılgın ve aynı zamanda çok süslü birini bulacaksınız iyi eğlenceler...
Bu yazı DİZİ MODASI içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Küçük Sırlar-Şimdiye kadar kim ne giymiş?-4 için 11 cevap

  1. Anonymous dedi ki:

    >ayşegülün en baştaki yeşil elbisesi ve su'yun mavi ayakkabısı ne marka?

  2. >arzu'nun en baştaki yeşil elbisesi elif cığızoğlusu'yun mavi ayakkabıları ise sinem kobal'ın kendi ayakkabısının benzerlerini zara da bulabilirsiniz

  3. Anonymous dedi ki:

    >suyun en son bölümde üzerindeki siyah kolları altın sarısı ceketin markası yada nerden bulabilirim .cevap bekliyorummmmmmmm lüten….

  4. Anonymous dedi ki:

    >en son bölüm siyah taşlı ceket bende merak ediyorum..

  5. Anonymous dedi ki:

    >ceketin markasını bilen varsa söylesin lütfen. ben sadece tuvanam olmadığını biliyorum.

  6. Anonymous dedi ki:

    >CEKET İÇİN CVP VERİCEK KİMSE YOK MUUUU:((

  7. >arkadaşlar bazı kıyafetler oyuncuların olduğu için markalarını bilemiyoruz.Araştırıyorum.Sinem Kobal kendi kıyafetlerini dizide sıklıkla gıyıyor .dizi Sponsorlar markaların hiçbirinde ben ceketi görmedim

  8. Anonymous dedi ki:

    >genelde tuvanamda giyindiği için ben a46 ya sordum ama onların da değilmiş. nasıl buluruz yaaa çok beğendim bu ceketi.

  9. >biliyormusun türkiyede sorun bu amerikada tüm dergiler online sitelerinde gossip girl'de ne giydirildiğini online biçimde her kıyafetin markasını koyuyorlar ki karakterler birer ikon artık .Buarda ise moda dizisi diye yola çıkıp hiçbir kıyafetin markası doğru düzgün yazılmıyor .Sinem kobal'ın dizi sponsoru a46 ve koton diyorlar hiçbirinde kıyafetler yok.Bende 29.bolum sonundakı elbiseyi beğendim hiçbir yerde bulamıyorum .Fakat kucuksirlar.tv mail atmayı deneyerek öğrenebilirsin.Ben kıyafetlerle ilgili sitem mail'i attım .Ama senin için bakmaya devam ediyorum

  10. Anonymous dedi ki:

    >teşekkür ederim:))) bende hemen bi mail atıyorum

  11. Anonymous dedi ki:

    >su nun yatak odasındaki halı nerden biliyormusunuz çok beğendim lütfen yardım

Bir Cevap Yazın

