>Mahpeyker -izledim

>

Cumartesi günü vizyona giren Mahpeyker’i izlemeye gittim …Senaryoda eksiklere rağmen ben kösem ile Sultan Ahmet’in aşkına hayran kaldım..Bırakın filmi dizi olsaymış keşke..Gökhan Mumcu’ya bayıldım kızlar.O Sultan Ahmet’in aşık tarafını öyle iyi yansıtmış ki..
.Biz eleştirmeyi öyle seven bir milletiz ki  ön yargılarımız yüzünden insanların yeni birşeyler denemesi engelliyoruz..Ben Mahpeyker’i izlerken bir  Boleyn Kızı izliyormuş hissine kapıldımm. Fakat çoğu kişi ne alaka diyebilir ama bu tür filmleri pek yapan tarihimize sahip çıkan bir miller olmadığımız için bu filmler burda yapılamıyor!! Artık Osmanlı tarihi üzerine filmlerin zamanıdır bence …Daha yüzlerce film çıkar bizlerin tarihinden ..Benim fikrim tek  film yerine 2-3 film olarak uzatılmasıdır.Çünkü Sultan Ahmet’in ölümünden hemen orta yaş dönemine geçiliyor..Buda filmde kopukluğa neden oluyor.Atlanan o kadar konu var ki bu da filmi sıkıcı yapıyor..Yinede herkes bu filme gitmeli🙂

About fancymelis

benim dünyama hosgeldiniz:) burda benimle ve sevdiklerimle ilgili herseyi bulabilirsiniz..kısaca kendimi modayı seven,hayattan zevk alan,çok konuşan,değişik tatları denemeyi seven,değişik yerlere gitmekten hoşlanan,deli dolu,çılgın ve aynı zamanda çok süslü birini bulacaksınız iyi eğlenceler...
Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

