>ALDIM,KULLANIYORUM,TAVSİYE EDİYORUM….

>


Romantizmin doruğunda Dolce & Gabbana size The One ailesinin büyüleyici yeni serisiyle tanışmaya davet ediyor…Rose The One… Sıcak, taze bir çekicilikle eğlenceli, kusursuz kadınsılığı ön plana çıkaran bu parfümünün üst notalarında yer alan sulu pembe greyfurt, mandalina ve siyah frenk üzümünün tatlı heyecanıyla bizleri cezbeder. Kalp notasında, ihtişamlı, kadınsı şakayık demeti ve zarif Bulgar gülü bulunmaktadır.Hafif vanilya kokusu ruhumuzu canlandıran narin misk ve amber kokularına götürür.

Günümüz çiçeksi kadınsılığını ve gülün sonsuz romantikliğinin ustaca duyulara yönelik zafer şarkısını ortaya çıkarmaktadır. ROSE THE ONE kullanan kadın alabildiğine feminin,  kıpır kıpır, baş döndürücü, aynı zamanda narin ve  cilveli……
 Arkadaslar ben aldım kullanıyorum çok memnunum…Şimdiye kadar kullandığım tenime yakıştırdığım nadir kokulardan biri …

About fancymelis

benim dünyama hosgeldiniz:) burda benimle ve sevdiklerimle ilgili herseyi bulabilirsiniz..kısaca kendimi modayı seven,hayattan zevk alan,çok konuşan,değişik tatları denemeyi seven,değişik yerlere gitmekten hoşlanan,deli dolu,çılgın ve aynı zamanda çok süslü birini bulacaksınız iyi eğlenceler...
Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

