adına feriha koydum hande’nin elbiseleri

Adına feriha koydum’da giyilen kıyafetlerin markasını internette ne yazık ki bulamıoruz.Bende hande karakterinin giydiği beğendiğim elbiseleri koymak istedim.5. elbise ise yine yan karakterlerden birinin üzerinde gördüm ve hoşuma gitti…Aralarında markalarını bilen varsa yardımcı olursanız sevinirim :))

hande karkaterinin giydiği bu kadife mavi  rekteki derin gögüs dekolteli elbise güzel olduğu kadar bir hayli iddialı

bu elbiseyi forever new’de görmüş olabilrim

About fancymelis

benim dünyama hosgeldiniz:) burda benimle ve sevdiklerimle ilgili herseyi bulabilirsiniz..kısaca kendimi modayı seven,hayattan zevk alan,çok konuşan,değişik tatları denemeyi seven,değişik yerlere gitmekten hoşlanan,deli dolu,çılgın ve aynı zamanda çok süslü birini bulacaksınız iyi eğlenceler...
Bu yazı DİZİ MODASI, Sinema/Vizyon/dizi içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

